maandag 22 oktober 2007

Madame Tussauds

Met kortingskaartjes uit de ANWB kampioen togen de kinderen en ik vrijdag naar Madame Tussauds in Amsterdam. We stonden oog in oog met Jim en Jamai, aaiden de fret van Taffie uit Zoop en zongen mee met de meiden van K3. We gingen op de foto met de groten der aarde zoals Nelson Mandela, Einstein en de paus. Er waren schilders zo uit het verleden gestapt zoals Vincent van Gogh en Rembrandt. We zagen zangers zoals Beyonce en Michael Jackson en BN-ers zoals Joop van den Ende en Andre van Duin. Ook stonden er buitenlandse grootheden zoals Brad Pitt met Angelina Jolie en schoven we aan tafel bij George Clooney en Julia Roberts. Het was niet groot, maar de kinderen vonden het erg leuk.

1 opmerking:

piet zei

Bedankt voor je reactie: zoals ik gelezen heb, zit jullie herfstvakantie er al weer op en hebben jullie je best vermaakt. Wij hebben deze week vakantie en het begon vandaag al met prachtig weer. De jongens zijn aan het werk bij hun baas of voor school en ik geniet van het niets "moeten". Heerlijk! Madame Tussauds is erg leuk, wij zijn er vorig jaar met de jongens geweest en hebben gelijk een dagje Amsterdam mee gepikt.

We zijn trouwens lid geworden van Manna, mooie site met mooie studies. Heb er nog niet zo veel van gezien, maar Peter heeft al een aantal studies achter zijn kiezen.
Zodra ik er meer tijd in gestoken heb laat ik je weten wat ik er van vind. Groetjes Rian.