vrijdag 12 oktober 2007

Brief van staatssecretaris

Vandaag kreeg ik een persoonlijke brief van Sharon Dijksma, staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Het was een reactie op de mail die ik naar het ministerie gestuurd had (zie eerder bericht). Ze schreef dat het artikel in de pers het godsdienstonderwijs op openbare scholen betreft. Op scholen op levensbeschouwelijke grondslag maakt godsdienst gewoon deel uit van het onderwijsprogrammma. Dat was toch al zo? Dus er verandert niets? Dan ben ik weer gerust gesteld.

1 opmerking:

Paul zei

Ik was een keer bij Knevel in de studio (Anne van der Bijl was te gast vanwege een boek dat bij Ark Boeken was verschenen). Sharon Dijksma was een van de andere 2 gasten en ik was onder de indruk van deze vrouw. Ze lijkt me een zeer integere, slimme dame. Ik haar toen na afloop nog een compliment gegeven (zal niet veel indruk op haar gemaakt hebben, maar ik meende het echt).