maandag 17 maart 2008

Een momentje voor mezelf

Vrijdagmiddag heb ik weer in de evangelische boekwinkel gestaan. Moeilijk om je dan te beheersen. Ik heb een boekje van Max Lucado gekocht, uitgegeven door Ark Boeken. De titel is: Cappuccino. Ik was onder de indruk van de prachtige vormgeving. Op de kaft staan zegels en letters die er bovenop liggen. In het boekje vind je verschillende papierpatronen en sfeervolle foto's. Koffiekopjes, koffiebonen en koffievlekken. Citaten, bijbelteksten en uitspraken in verschillende lettertypes. En natuurlijk staat Max Lucado garant voor een boeiende reflectie. En dan, na hard gewerkt te hebben in het huishouden, zet ik een heerlijk kopje koffie, om te genieten van het boekje.

1 opmerking:

Rianne zei

Hoi Conny, laat me weten wat je van het boekje vindt. Ik heb het ook al een aantal keren zien staan in de boekwinkel, maar niet gekocht. Ben benieuwd......
Groetjes Rianne