woensdag 18 februari 2009

Huishoudbeurs


Het was al weer jaren geleden dat ik voor het laatst naar de Huishoudbeurs geweest was, dus het leek me leuk om er weer eens een kijkje te gaan nemen. Samen met mijn moeder en een kortingsbon van de ANWB, vertrokken we gisteren met de sneltram naar de RAI. Eerst bezochten we de hal met allerlei gadgets en liet ik me verleiden om een navulbare senseopad te kopen. Daarna kwamen we in de proefhal waar iedereen luidkeels zijn 'nieuwe' producten aanprees. We dronken mandarijnsap, aten rijst met saus van UncleBen, snoepten van Maltezers en genoten van een kopje soep. Na het eten probeerden we in de hal wonen en vrije tijd te komen, maar inmiddels waren er bussen vol vrouwen gearriveerd en stonden we gewoon muurvast tussen de kraampjes. Opvallend waren de doorgewinterde huishoudbezoekers, die boodschappentrolleys achter zich aan zeulden, waar wij onschuldig rondkijkend over struikelden. We worstelden ons weer uit deze hal en bekeken nog een ruimte waar vooral V&D vertegenwoordigd was. Rond een uur of twee waren we uitgekeken en vertrokken we weer naar huis. Het was erg gezellig, maar ook erg druk, dus voorlopig zien ze ons niet meer op de huishoudbeurs.

Geen opmerkingen: