donderdag 12 juli 2007

Een vakantie zonder boeken is geen vakantie

Boeken die mee gaan op vakantie:

Onrustig hart dl. 1 van Beverly Lewis, over de Amish.
De Vreemdeling dl. 2 Beverly Lewis
Beproeving van Sylvia Bambola, uit de bibliotheek van de kerk.
De Auteur van Angela Hunt, prachtige kaft.
De Overlever dl. 0 van Dee Henderson, aangeraden door mijn vriendin Martine.
De Bemiddelaar dl. 1 Dee Henderson
Shopaholic & Baby van Sophie Kinsella, een serie waarbij ik hardop moet lachen.
Dagboek voor jonge 10ermeiden. Ziet er heel leuk uit om met de kinderen te doen.
En natuurlijk de Bijbel.

Als je een van deze boeken gelezen hebt, laat me dan even weten wat je ervan vond.

2 opmerkingen:

piet zei

De boeken van Dee Henderson vind ik geweldig. Ik heb de hele O'Mally serie gelezen. De bemiddelaar, de beschermer, de waarheidszoeker, de strijder, de heelmeester en de redder. Ik wens je veel leesplezier in je vakantie. wij gaan morgenochtend vroeg richting Frankrijk en ik neem ook boeken mee om te lezen. Ik ga beginnen in deel 12 van Tim LaHaye, de serie van de laatste Bazuin: deel 12 heet "de Wederkomst"( de andere delen heb ik al gelezen) en dan heb ik nog Droombos van D.Matthee en Gebroken glas van P.McCusker.Ga je nog weg met de vakantie? Nou ja, heel veel plezier en een fijne vakantie.Rust lekker uit. Groetjes Rianne

Laura zei

Vind ik ook, want ik heb ook twee dikke boeken uit.