vrijdag 2 januari 2009

Goede voornemens

Voor oudejaarsavond had ik een persoonlijk jaaroverzicht gemaakt met onze hoogte- en dieptepunten van 2008. Leuk om even bij stil te staan. Was het echt dit jaar dat Laura nog zat te zwoegen voor de Cito-toets? Leuke herinneringen aan de vakantie. Maar ook moesten we afscheid nemen van onze poes, die jarenlang lid was van ons gezin. Hadden we moeilijke momenten in de familie en in de kerk.
Ook goede voornemens doe ik aan mee. Dit is het moment om weer eens na te denken over wat er goed gaat en wat er beter kan. In de Nederlandse top drie staat altijd afvallen. In de christelijke top drie staat altijd meer stille tijd houden. Voor mij is het meestal doorgaan met waar ik mee bezig ben, maar dan weer met nieuwe energie en inzet. Op de blog van Hinke stond een heel ABC met prachtige voornemens. Ik zou er zeker even een kijkje nemen.

Geen opmerkingen: