dinsdag 1 april 2008

1 april

Vorige week kregen we bericht van Laura's school dat ze over willen gaan op schooluniformen. Ik vond het wel een goede grap en vulde op het formuliertje in dat ik het er wel mee eens was. Met de All Stars gympen, Eastpack tassen en Bjorn Borg onderbroeken is er toch al uniformiteit onder de jeugd. Maar vandaag bleek dat er heel veel ouders erg boos hebben gereageerd en het ook niet konden waarderen toen ze hoorden dat het een 1 april grap was. De juffen en meesters reageerden terug door vandaag allemaal in zwart-witte kleren te verschijnen. Pas dus op vandaag, want er ligt zomaar een goede grap op de loer.

1 opmerking:

piet zei

Wat een goeie mop!!!Ik ben vandaag niet in de maling genomen, althans ik heb het niet gemerkt. Soms kan ik erg naïef zijn, dus wie weet hoor ik morgen.......1 april