dinsdag 27 maart 2007

Slokje voor de dorst

Om nog even terug te komen op het onderwerp 'water'. Zaterdag werd op de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen de Walk4Water gelopen. Samen met andere acties werd er 180.000 euro opgehaald, waarmee 60.000 mensen in Ethiopie en Afghanistan van schoon drinkwater kunnen worden voorzien. Er sterven dagelijks rond de 4900 kinderen door het drinken van bevuild water.
De actie was meteen de aftrap van de collecteweek. 20.000 vrijwilligers gaan deze week huis-aan-huis om geld op te halen. Mocht er niemand bij u aan de deur komen en u wilt toch geven, maak dan een gift over op giro 550 t.n.v. ZOA-Apeldoorn.

2 opmerkingen:

piet zei

Hoi Conny,
Bedankt voor je berichtje. Ik vind het gewoon leuk om mijn dagelijks leven te delen met anderen en op het web te zetten. Iedere keer ontdek ik weer andere dingen en dan probeer ik dat wwer ui. Ik ga je ook volgen. Groetjes Rianne

piet zei

O ja,, nog even vergeten: maar op 24 mei ga ik met mijn man naar het concert van Brian Doerksen